Warunki składania i realizacji zamówień

  1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne na stronie internetowej czarnocki-olewniczak.pl (dalej: „Kancelaria”) przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia należy:
    1. wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia;
    2. wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić́ dostawa produktu, a także podać́ adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz numer telefonu do kontaktu w sprawie odbioru;
    3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia (jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT);
    4. kliknąć przycisk „Zamawiam”.
  3. Podczas składania zamówienia Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail podany w procesie składania zamówienia.
  4. Kancelaria nie prowadzi sprzedaży hurtowej i jest uprawniona do wprowadzenia maksymalnej liczby sztuk produktu.
  5. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży zamówionego produktu.
  6. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany w procesie składania zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Kancelarię zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość́ elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a Kancelarią do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia.
  7. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a kancelarią dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Kancelarii jest adres Kancelarii.
  8. Klient jest zobowiązany do zapłaty pełnej ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy w dniu składania zamówienia. Zamówienie nie opłacone zostanie automatycznie anulowane a Kancelaria jest zwolniona z obowiązku jego realizacji.
  9. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego (aktualnego) i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony przedmiot zamówienia. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia, jeżeli z powyższego powodu pomimo dochowania przez Kancelarię i podmiot doręczający przedmiot zamówienia należytej staranności dostarczenie przedmiotu zamówienia lub dostarczenie go w terminie okaże się niemożliwe.

Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

  1. Zamówienia złożone w Kancelarii mogą być opłacone jedynie z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia).
  2. Klient nie ma możliwości dokonania zapłaty za cześć zamówienia z góry, a za część́ zamówienia przy odbiorze.
  3. Płatności z góry mogą być uiszczane: przelewem bankowym lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych akceptowanym przez Kancelarię.
  4. Realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Kancelarię pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez Podmiot realizujący płatności – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności.
  5. Zamówienie wysyłane są raz w tygodniu w każdy piątek.

Realizacja zamówień i odstąpienie od umowy

  1. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  2. W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na adres e-mail komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia (status zamówienia). W ramach tej komunikacji Kancelaria może wysyłać informację o nieukończonym zamówieniu oraz – po zrealizowaniu zamówienia – Kancelaria wysyła do Klienta podziękowania z prośbą o wyrażenie swojej opinii (recenzji) dotyczącej zamówienia. Wyrażenie takiej opinii (recenzji) przez Klienta jest dobrowolne.
  3. Stosownie do art. 38 ust. 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem czternastodniowego terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych podawanych przez Klientów jest Czarnocki Olewniczak spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-784) przy ul. Jana Cybisa 6 lok. U8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie pod numerem KRS: 0000854050, posiadającą REGON: 386726522, NIP: 9512505386.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów. Kancelaria przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta.
  3. Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych Klienta można uzyskać na stronie: polityka prywatności

Postanowienia końcowe

  1. Ewentualne spory powstałe między Klientem, a Kancelarią, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Kancelarii.
  2. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Kancelarią jest prawo polskie.
  3. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Kancelaria korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się̨ przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Kancelarię do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z usług świadczonych przez Kancelarię. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają̨ na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w polityce prywatności.
  4. Językiem umów zawieranych z Kancelarią jest język polski.
  5. Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnej przyczyny.
  6. Zmieniony regulamin zostanie opublikowany na stronie Kancelarii.
  7. Termin wejścia w życie zmienionego regulaminu będzie wynosić co najmniej 7 dni od daty opublikowania zmienionego regulaminu na stronie Kancelarii.
  8. Zmiana regulaminu nie będzie mieć wpływu na zamówienia złożone przed taką zmianą, które są realizowane na zasadach dotychczasowych.
  9. Regulamin obowiązuje od dnia 18.05.2021 r.
Zobacz!
Zobacz nasz najnowszy webinar
"Upadłość konsumencka w czasie pandemii"
Czarnocki Olewniczak